
Aktualności
31 lipca, 2024
Green Car Magazine nr 14
Serdecznie zapraszamy do lektury najnowszego, czternastego już numeru Green Car Magazine, tym razem poświęconego elektryfikacji flot firmowych. W tym wydaniu poznacie odpowiedź na pytanie: dlaczego floty firmowe są kluczowe dla kształtowania rynku pojazdów elektrycznych?
W GCM także nieco więcej o:
- zmianach w prawie europejskim, które mogą przyspieszyć elektryfikację flot
- korzyściach dla firm ? dlaczego warto inwestować w pojazdy elektryczne i jakie są ich długoterminowe zalety?
- wyzwaniach dla europejskich flot, czyli nowy raport T&E: ?Unveiling Europe?s Corporate Car Problem: How to Accelerate Fleet Electrification?
- wpływie elektryków na rynek wtórny, czyli jak floty firmowe mogą uczynić pojazdy elektryczne bardziej dostępnymi dla przeciętnego konsumenta?
Czternasty numer Green Car Magazine to także solidna porcja wywiadów. Tym razem rozmawiamy ze Stefem Cornelisem z Transport & Environment (T&E) oraz z Markiem Andruchowem, Prezesem Stowarzyszenia Kierowników Flot Samochodowych, którzy dzielą się swoimi spostrzeżeniami na temat przyszłości elektromobilności w Polsce i Europie.
Zachęcamy do lektury!
Pozostałe artykuły

24 marca, 2025
Czy Clean Industrial Deal wystarczy, by uratować “Made In Europe”?
Europejski przemysł znajduje się obecnie na rozdrożu geopolitycznym i gospodarczym. Obrona miejsc pracy i europejskiego modelu społecznego przy zachowaniu konkurencyjności ma kluczowe znaczenie dla suwerenności Europy. W obliczu zagrożeń dla

6 marca, 2025
Plan UE dla motoryzacji: szybsza elektryfikacja flot firmowych i utrzymane, ale opóźnione cele emisji
Zgodnie z opublikowanym komunikatem „Decarbonising Corporate Fleets” na temat dekarbonizacji flot korporacyjnych w UE, Komisja Europejska zapowiada przyspieszenie procesu elektryfikacji samochodów służbowych oraz flot dużych firm logistycznych w Europie.
Dlaczego

4 marca, 2025
Perspektywy ładowania dwukierunkowego
Zaimplementowanie funkcji V2X w pojazdach elektrycznych może przynieść ogromne korzyści - szczegóły na ten temat można znaleźć w raporcie Fraunhofer ISE & Fraunhofer ISI, który omawialiśmy w naszej poprzedniej publikacji.