Wspieramy zieloną transformację transportu w Polsce i w Europie
Łączymy środowiska i ludzi działających na rzecz rozwoju elektromobilności
Działamy na rzecz poprawy jakości powietrza
Blok tekstowy ze zdjęciem
Lorem Ipsum jest tekstem stosowanym jako przykładowy wypełniacz w przemyśle poligraficznym.
Został po raz pierwszy użyty w XV w. przez nieznanego drukarza do wypełnienia tekstem próbnej książki. Pięć wieków później zaczął być używany przemyśle elektronicznym, pozostając praktycznie niezmienionym. Spopularyzował się w latach 60. XX w. wraz z publikacją arkuszy Letrasetu, zawierających fragmenty Lorem Ipsum, a ostatnio z zawierającym różne wersje Lorem Ipsum oprogramowaniem przeznaczonym do realizacji druków na komputerach osobistych, jak Aldus PageMaker

Blok tekstowy ze zdjęciem
Lorem Ipsum jest tekstem stosowanym jako przykładowy wypełniacz w przemyśle poligraficznym.
Został po raz pierwszy użyty w XV w. przez nieznanego drukarza do wypełnienia tekstem próbnej książki. Pięć wieków później zaczął być używany przemyśle elektronicznym, pozostając praktycznie niezmienionym. Spopularyzował się w latach 60. XX w. wraz z publikacją arkuszy Letrasetu, zawierających fragmenty Lorem Ipsum, a ostatnio z zawierającym różne wersje Lorem Ipsum oprogramowaniem przeznaczonym do realizacji druków na komputerach osobistych, jak Aldus PageMaker

Blok tekstowy
Został po raz pierwszy użyty w XV w. przez nieznanego drukarza do wypełnienia tekstem próbnej książki. Pięć wieków później zaczął być używany przemyśle elektronicznym, pozostając praktycznie niezmienionym. Spopularyzował się w latach 60. XX w. wraz z publikacją arkuszy Letrasetu.
Ogólnie znana teza głosi, iż użytkownika może rozpraszać zrozumiała zawartość strony, kiedy ten chce zobaczyć sam jej wygląd. Jedną z mocnych stron używania Lorem Ipsum jest to, że ma wiele różnych ?kombinacji? zdań, słów i akapitów, w przeciwieństwie do zwykłego: ?tekst, tekst, tekst?, sprawiającego, że wygląda to ?zbyt czytelnie? po polsku. Wielu webmasterów i designerów używa Lorem Ipsum jako domyślnego modelu tekstu i wpisanie w internetowej wyszukiwarce ?lorem ipsum? spowoduje znalezienie bardzo wielu stron, które wciąż są w budowie. Wiele wersji tekstu ewoluowało i zmieniało się przez lata, czasem przez przypadek, czasem specjalnie (humorystyczne wstawki itd).
W przeciwieństwie do rozpowszechnionych opinii, Lorem Ipsum nie jest tylko przypadkowym tekstem. Ma ono korzenie w klasycznej łacińskiej literaturze z 45 roku przed Chrystusem, czyli ponad 2000 lat temu! Richard McClintock, wykładowca łaciny na uniwersytecie Hampden-Sydney w Virginii, przyjrzał się uważniej jednemu z najbardziej niejasnych słów w Lorem Ipsum ? consectetur ? i po wielu poszukiwaniach odnalazł niezaprzeczalne źródło: Lorem Ipsum pochodzi z fragmentów (1.10.32 i 1.10.33) ?de Finibus Bonorum et Malorum?, czyli ?O granicy dobra i zła?, napisanej właśnie w 45 p.n.e. przez Cycerona. Jest to bardzo popularna w czasach renesansu rozprawa na temat etyki.
Blok ze sliderem
Został po raz pierwszy użyty w XV w. przez nieznanego drukarza do wypełnienia tekstem próbnej książki.
Test title
[eMIT] Elektryki spowodują blackout ? wyjaśniamy
![[eMIT] Elektryki spowodują blackout ? wyjaśniamy](https://fppe.pl/wp-content/uploads/2023/04/Kopia-Banner-Jacek-raport-55.webp)

[APEL] Europa potrzebuje wzmocnienia Społecznego Funduszu Klimatycznego
![[APEL] Europa potrzebuje wzmocnienia Społecznego Funduszu Klimatycznego](https://fppe.pl/wp-content/uploads/2022/10/Spoleczny-FUndusz-Klimatyczny.webp)

Nowa Komisja Europejska, nowe możliwości, czyli jak Europa może uczynić elektromobilność korzystną dla ludzi, klimatu i przemysłu?

Mieszkańcy bloków mają prawo do stacji ładowania w garażu

Jak proste, acz innowacyjne rozwiązania zmieniają miejską logistykę?
![[STANOWISKO] FPPE w sprawie propozycji Komisji Europejskiej dotyczącej elastyczności dla producentów w osiągnięciu celów emisji CO2 dla nowych samochodów osobowych i dostawczych na 2025 r.](https://fppe.pl/wp-content/uploads/2024/09/Kopia-Banner-Jacek-raport-2024-09-26T122005.249-768x274.png)
[STANOWISKO] FPPE w sprawie propozycji Komisji Europejskiej dotyczącej elastyczności dla producentów w osiągnięciu celów emisji CO2 dla nowych samochodów osobowych i dostawczych na 2025 r.

Czy Clean Industrial Deal wystarczy, by uratować “Made In Europe”?

Plan UE dla motoryzacji: szybsza elektryfikacja flot firmowych i utrzymane, ale opóźnione cele emisji

Perspektywy ładowania dwukierunkowego

Polska i Unia Europejska wobec wyzwań konkurencyjności
![[WEBINAR] Dofinansowanie do zeroemisyjnych pojazdów ciężkich i budowy dedykowanej infrastruktury ładowania - 24 lutego, godz. 13:00](https://fppe.pl/wp-content/uploads/2025/02/Naglowek-1-768x432.png)
[WEBINAR] Dofinansowanie do zeroemisyjnych pojazdów ciężkich i budowy dedykowanej infrastruktury ładowania – 24 lutego, godz. 13:00

Samochody elektryczne jako mobilne magazyny energii – nowy element systemu energetycznego
![[STANOWISKO] IZG i FPPE w sprawie Strategicznego Dialogu o przyszłości europejskiego przemysłu motoryzacyjnego, jako integralnej części Kompasu Konkurencyjności Unii Europejskiej](https://fppe.pl/wp-content/uploads/2022/12/K3-EU-Hubert-banner-768x274.webp)
[STANOWISKO] IZG i FPPE w sprawie Strategicznego Dialogu o przyszłości europejskiego przemysłu motoryzacyjnego, jako integralnej części Kompasu Konkurencyjności Unii Europejskiej

NaszEauto – i co dalej? Czas na debatę o reformie podatkowej od środków transportu

„NaszEauto” – nowy program dopłat do samochodów elektrycznych

Jak wynajem długoterminowy zmienia rynek pojazdów elektrycznych?

Re-charging Europe” – plan rewitalizacji europejskiego przemysłu czystych technologii

Czyste powietrze i zrównoważony transport – Przegląd wydarzeń w Europie i Polsce w 2024 roku

Recykling baterii trakcyjnych – szansa dla europejskiej i polskiej gospodarki

Zmiany w programie dopłat do samochodów elektrycznych

Przyspieszenie elektryfikacji flot w Unii Europejskiej

Nowa dyrektywa UE o jakości powietrza. Co to oznacza dla miejskiego transportu?

Nowe zasady dzierżawy gruntów w pasach drogowych oraz stawki za dzierżawę gruntów dla stacji ładowania pojazdów elektrycznych w Warszawie

Europejskie cła na chińskie samochody już obowiązują ? co dalej?

Wszystkie europejskie stolice mogą uwolnić się od flot spalinowych samochodów dostawczych do 2030 roku

Polski system podatkowy hamuje elektryfikację flot firmowych – czas na reformę opodatkowania pracowniczych świadczeń rzeczowych (benefit in kind)

Wielki Test Mobilności Miejskiej 2024, czyli o najefektywniejszych sposobach poruszania się po Warszawie

AAQD przyjęta przez Radę Unii Europejskiej

Okrągły stół na temat Europejskiego Funduszu Wsparcia Konkurencyjności
![[RAPORT] Dekarbonizacja transportu drogowego: wyzwania i przyszłość polskich firm](https://fppe.pl/wp-content/uploads/2023/09/Projekt-bez-nazwy-7-2-768x768.webp)
[RAPORT] Dekarbonizacja transportu drogowego: wyzwania i przyszłość polskich firm

Postępy w rozwoju bezemisyjnej logistyki w europejskich miastach

Powrót do szkoły i miejskich zanieczyszczeń?

Europejski Tydzień Mobilności 2024

Potencjał pojazdów elektrycznych w sytuacjach kryzysowych

Czy LPG jest zielone?

Co dalej ze wsparciem finansowym dla pojazdów elektrycznych?

Zrównoważony transport w miastach: wyzwania i rozwiązania

Polacy chcą czystego powietrza, ale boją się, że ograniczenia dla zanieczyszczających samochodów dotkną ich samych

Konsultacje projektu ustawy o zmianie ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych oraz ustawy ? Prawo ochrony środowiska

Green Car Magazine nr 14

Dlaczego samochody na wodór nie podbijają rynku?

Sprzedaż amerykańskich pickupów w Europie wzrosła o 20% ? czy jest się czego bać?

Mój rower elektryczny ? konsultacje nowego programu NFOŚiGW

Dekarbonizacja dostaw ostatniej mili ? klucz do czystego powietrza w miastach

O warszawskiej walce ze spalinami, poprawie zdrowia i jakości powietrza, czyli otwarcie pierwszej w Polsce Strefy Czystego Transportu (SCT) w Warszawie

5x TAK dla redukcji emisji z nowych pojazdów

Jak się żyje z autem elektrycznym w bloku z wielkiej płyty?

Utrzymanie celów redukcji emisji dla nowych pojazdów osobowych i dostawczych jest kluczowe dla osiągnięcia celów klimatycznych, ochrony zdrowia i konkurencyjności przemysłu motoryzacyjnego Europy
![[eMit]: Baterie samochodów elektrycznych nie nadają się do recyklingu i jako odpady zanieczyszczają środowisko](https://fppe.pl/wp-content/uploads/2024/06/Kopia-Banner-Jacek-raport-2024-06-13T135230.714-768x274.png)
[eMit]: Baterie samochodów elektrycznych nie nadają się do recyklingu i jako odpady zanieczyszczają środowisko

Przyspieszenie elektryfikacji jest największym wyzwaniem dla europejskich flot

Relacja z Konferencji CharIN 2024 w Zielonej Górze
![[eMIT]: W produkcji pojazdów w technologii bateryjnej wykorzystuje się metale ziem rzadkich, więc dywersyfikacja podaży surowców nie jest możliwa](https://fppe.pl/wp-content/uploads/2024/05/Kopia-Banner-Jacek-raport-2024-05-21T212009.339-768x274.png)
[eMIT]: W produkcji pojazdów w technologii bateryjnej wykorzystuje się metale ziem rzadkich, więc dywersyfikacja podaży surowców nie jest możliwa

Budowa pakietu akumulatorowego
![[eMIT]](https://fppe.pl/wp-content/uploads/2024/05/Kopia-Banner-Jacek-raport-2024-05-20T140634.050-768x274.png)
[eMIT] „Zakaz 2035” – co tak naprawdę oznacza? Rozwiewamy mity, które narosły wokół rozporządzenia o redukcji emisji CO2

Elektromobilność ? szansa dla polskiej gospodarki
![[eMIT]: Wodór i technologia ogniw paliwowych to przyszłość transportu drogowego](https://fppe.pl/wp-content/uploads/2024/05/Kopia-Banner-Jacek-raport-2024-05-15T134338.591-768x274.png)
[eMIT]: Wodór i technologia ogniw paliwowych to przyszłość transportu drogowego

Dlaczego baterie do samochodów elektrycznych są ważne dla Polski?

Przyjęto unijne rozporządzenie o normach emisji CO2 dla pojazdów ciężkich

FPPE podczas EKG 2024: dostawy w miastach powinny być zeroemisyjne

Green Car Magazine nr 13

AAQD: Parlament Europejski przyjmuje zaktualizowane prawo mające na celu poprawę jakości powietrza

Rzeczywiste emisje CO2 z pojazdów osobowych i dostawczych

Zeroemisyjna logistyka miejska ? panel FPPE podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego 2024

Wzmocnione cele redukcji CO2 dla pojazdów ciężkich

Dlaczego warto ograniczyć emisje z transportu?

Dofinansowanie rozbudowy infrastruktury ładowania ? AFIF

Czy aktualnie podejmowane działania w sektorze transportu pozwolą osiągnąć cele środowiskowe?

Niemiecki rząd wyhamowuje wsparcie dla elektryfikacji transportu

Polska wśród państw Unii Europejskiej z największymi zaległościami we wdrażaniu dyrektywy dotyczącej eurowiniet

Po konsultacjach branżowych ws. rozwoju infrastruktury ładowania

Jak pokonać smog? Jest lista postulatów dla rządu

Komisja Europejska rozpoczęła konsultacje w zakresie elektryfikacji flot pojazdów służbowych
![[APEL] Przestańmy finansować armię Rosji](https://fppe.pl/wp-content/uploads/2024/02/Kopia-Banner-Jacek-raport-2024-02-23T093916.612-768x274.png)
[APEL] Przestańmy finansować armię Rosji

Wstępne porozumienie ws. AAQD

Wielka Brytania: Liczba rejestracji aut elektrycznych przekroczyła milion

Od 12 lat emisje CO2 z samochodów w UE nie spadają

NFOŚiGW rozpoczyna konsultacje projektu wsparcia dla elektrycznych ciężarówek

Samochody rosną ? to poważny problem

Unia Europejska żegna się ze spalinowymi ciężarówkami

Dwa i pół roku z ?Moim Elektrykiem?

Paryż decyduje: Ponad 60% popiera nowe opłaty parkingowe dla dużych SUV-ów

Inicjatywa Francji: Leasing społeczny pojazdów elektrycznych

Czas na (elektryczny) rower

Kanada żegna się z napędami spalinowymi

5 najpopularniejszych tekstów FPPE w 2023 r.

Działania UE na rzecz dekarbonizacji transportu w 2023 r.
![[Podsumowanie 2023] Czyste Powietrze i transport](https://fppe.pl/wp-content/uploads/2023/12/Kopia-Banner-Jacek-raport-2023-12-28T134749.855-768x274.png)
[Podsumowanie 2023] Czyste Powietrze i transport
![[Podsumowanie 2023] Infrastruktura](https://fppe.pl/wp-content/uploads/2023/12/Kopia-Banner-Jacek-raport-2023-12-28T134032.734-768x274.png)
[Podsumowanie 2023] Infrastruktura

Plan na transport. Czy SUMP-y zmienią polskie miasta?

Apel o wsparcie ambitnych zapisów nowelizacji dyrektywy AAQD

FPPE dołącza do ECTA

Strefa czystego transportu powstanie w Warszawie

Euro 7 ? nowe normy emisji spalin siłą napędową czy hamującą zieloną transformację?

Parlament Europejski stawia na ambitne cele dla ciężarówek, ale nie wszystko jest pewne

Elektryfikacja transportu ciężkiego Q&A

Drogie, wysokoemisyjne i jest ich zbyt mało. Prawda o e-paliwach

Elektryfikacja flot to klucz do dostępnych samochodów elektrycznych

Nowa propozycja SCT w Warszawie

Francja i Belgia elektryfikują autobusowe połączenia regionalne i międzymiastowe

Firmy leasingowe mogą szybko stworzyć rynek tanich elektryków, niestety ociągają się z elektryfikacją flot

Coraz bliżej do europejskiego porozumienia w sprawie elektryfikacji ciężarówek

Sztokholm i najbardziej ambitna strefa czystego transportu na świecie

E-paliwa mogą okazać się 5 razy bardziej emisyjne od pojazdów elektrycznych

Dlaczego elektryfikacja transportu jest ważna? ? postulaty dla partii politycznych
![[WYWIAD] Christina Bu, Prezeska Norsk Elbilforening, norweskiego stowarzyszenia użytkowników samochodów elektrycznych](https://fppe.pl/wp-content/uploads/2023/10/Kopia-Banner-Jacek-raport-99-768x274.png)
[WYWIAD] Christina Bu, Prezeska Norsk Elbilforening, norweskiego stowarzyszenia użytkowników samochodów elektrycznych

Czy Europa powinna obawiać się chińskich samochodów elektrycznych?

Trudne czasy dla właścicieli samochodów wodorowych w Danii

Małe miasta, wielkie wyzwania ? raport o zwyczajach transportowych w Polsce

Małe samochody elektryczne ? korzystne dla wszystkich

Kto bogatemu zabroni? Polska inwestycja w kolej wodorową

AAQD ? aktualizacja po głosowaniu w PE

130-metrowy pływający elektryk

Akt o surowcach krytycznych ? Q&A

Gdzie dojadą towarowe e-rowery?

Strefa ULEZ w Londynie objęła całe miasto

Rozporządzenie bateryjne wchodzi w życie

Zmieniając kierunek: przegląd polityk eliminacji samochodów spalinowych na świecie.
![[APEL] 100 dni do COP28](https://fppe.pl/wp-content/uploads/2023/08/Kopia-Banner-Jacek-raport-83-768x274.webp)
[APEL] 100 dni do COP28

Potrzebujemy mniejszych samochodów elektrycznych

Znikające strefy czystego transportu w Niemczech

Dolna Saksonia rezygnuje z wodorowych pociągów.

Rośnie rynek zeroemisyjnych autobusów miejskich w Europie
![AFIR ? co trzeba wiedzieć o zmianach w Rozporządzeniu o Infrastrukturze Paliw Alternatywnych [07.2023]](https://fppe.pl/wp-content/uploads/2021/06/sAMOCHODY-do-2027-768x274.webp)
AFIR ? co trzeba wiedzieć o zmianach w Rozporządzeniu o Infrastrukturze Paliw Alternatywnych [07.2023]

Kalifornia: koniec ciężarówek spalinowych już przesądzony

Kupowanie biletów kolejowych na podróże po Europie musi być proste i wygodne

Komisja ENVI za ambitniejszymi przepisami ochrony powietrza

Green Car Magazine nr 12

Przeciwko wycofaniu ze sprzedaży samochodów spalinowych w Europie jest tylko Moskwa

Będzie alternatywa dla nalepek w strefach czystego transportu?

Używane samochody elektryczne ? kiedy zastąpią w Polsce używane diesle?

Forum Innowacyjnego Transportu: Jak rozwijać miejską sieć ładowania pojazdów elektrycznych?

Norwegia, promy i samochody elektryczne. Fakty.

Elektryfikacja transportu ciężkiego: szanse i wyzwania omawiane na Europejskim Kongresie Gospodarczym

Akcja #StreetsForKids w Polsce
![[APEL] UE powinna przyjąć Społeczny Fundusz Klimatyczny](https://fppe.pl/wp-content/uploads/2023/04/Kopia-Banner-Jacek-raport-_56_-768x274.webp)
[APEL] UE powinna przyjąć Społeczny Fundusz Klimatyczny
![[APEL] Zaniedbana kwestia bezpieczeństwa na drogach ? aktualizacja](https://fppe.pl/wp-content/uploads/2023/09/Kopia-Banner-Jacek-raport-98-768x274.webp)
[APEL] Zaniedbana kwestia bezpieczeństwa na drogach ? aktualizacja

Panel FPPE podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego

Czas na rowerowe huby przeładunkowe w polskich miastach

Green Car Magazine nr 11

Co z zakazem rejestracji osobowych i dostawczych pojazdów spalinowych po 2035 roku?

AFIR ? jest prozumienie unijne

3 postulaty do Komisji ENVI w sprawie AAQD

3 rzeczy o elektromobilności, o które zapytaliśmy ChatGPT

Elektryfikacja transportu ciężkiego jest w polskim interesie

Irlandia na drodze do dekarbonizacji transportu ? krajowa strategia rozwoju ładowania pojazdów elektrycznych

Transportowa rewolucja w miastach jest w Twoim interesie

Komisja Europejska nie zaproponowała daty zakończenia sprzedaży pojazdów ciężkich z silnikami spalinowymi

Realne emisje hybryd Plug-in są niezgodne z deklaracjami producentów

SCT to rozwiązanie, które poprawi jakość powietrza w Krakowie ? kampania FPPE

e-Transport – pierwsza koalicja NGO i organizacji branżowych w Polsce na rzecz elektryfikacji transportu ciężkiego

Warszawa prezentuje projekt strefy czystego transportu

Wrocław przedstawił swój pomysł na SCT

Elektryczna poczta USA

Potrzebujemy pilnej aktualizacji Krajowego Planu na rzecz Energii i Klimatu (KPEiK)

Potrzeba zmian w systemie okresowej kontroli technicznej pojazdów. Podsumowanie 2022 r.

Europa przyspiesza dekarbonizację transportu. Podsumowanie 2022 r.

Co wydarzyło się w kwestii jakości powietrza w Polsce? Podsumowanie 2022 r.

Kiedyś furmanki i dorożki, dzisiaj diesle, czyli pierwsza w Polsce strefa czystego transportu. Podsumowanie 2022 r.

Rozporządzenie bateryjne ? wstępne porozumienie

Spotkanie komitetu sterującego ds. elektryfikacji samochodów ciężarowych

Rozwój infrastruktury ładowania pojazdów elektrycznych w polskich miastach ? przykład Wrocławia

O przejście na zeroemisyjne ciężarówki apeluje wielki biznes ? kolejne firmy dołączają do koalicji na rzecz przejścia na zeroemisyjne ciężarówki do 2035 roku.

Podsumowanie wizyty studyjnej w Zielonej Górze ? promujemy polską elektromobilność

Czas na pożegnanie ze spalinowymi ciężarówkami ? apel organizacji pozarządowych z UE do Komisji Europejskiej

W Polsce luksusowe SUV-y są ważniejsze od środowiska

Pierwsza w Polsce strefa czystego transportu

Klimatyczna Baza Wiedzy w walce z dezinformacją

Dyrektywa AAQD ? propozycja rewizji

Forum Innowacyjnego Transportu ? Jak rozwijać miejską sieć ładowania pojazdów elektrycznych

Oslo przechodzi na elektryczne autobusy
![[APEL] Potrzebujemy wzmocnienia unijnych regulacji dot. produkcji baterii](https://fppe.pl/wp-content/uploads/2022/11/baterje-1-768x274.webp)
[APEL] Potrzebujemy wzmocnienia unijnych regulacji dot. produkcji baterii

Koniec ery silników spalinowych w 2035 r. już nieodwołalny
![[APEL] Europa potrzebuje wzmocnienia Społecznego Funduszu Klimatycznego](https://fppe.pl/wp-content/uploads/2022/10/Spoleczny-FUndusz-Klimatyczny-768x274.webp)
[APEL] Europa potrzebuje wzmocnienia Społecznego Funduszu Klimatycznego

Parlament Europejski przyjął ambitne stanowisko w sprawie AFIR

Samochody nie mogą mieć pierwszeństwa przed dziećmi

Strefy czystego transportu jako ratunek dla europejskiego powietrza ? potrzeba ich uwzględniania w dyrektywie w sprawie jakości i czystego powietrza w Europie

Tańsze, mocniejsze, o większym zasięgu ? perspektywy elektryfikacji transportu ciężkiego do 2035 r.

E-paliw wystarczy jedynie dla 2% wszystkich samochodów w Europie

Komisja TRAN rekomenduje PE stanowisko ws. AFIR

Strefa czystego transportu w Krakowie. Propozycja miasta przekazana do konsultacji społecznych

Wystarczy jeden dzień ? jak skutecznie obniżyć zapotrzebowanie na ropę w Europie

Dzień bez samochodu ? apel o poprawę komfortu pieszych

Trilog w sprawie przyjęcia nowych norm emisji CO2 dla samochodów osobowych i dostawczych

Zakaz sprzedaży spalinowych samochodów ciężarowych do 2035 r. to jedyny sposób, aby osiągnąć cele klimatyczne

Warszawskie powietrze i zanieczyszczenia z transportu – problem z nadzieją na poprawę?

Jak naprawić system okresowych badań technicznych w Polsce?

Okresowe badania techniczne pojazdów ? główne problemy

AFIR – stan przed głosowaniem stanowiska PE

Pierwszy stan w USA wyznacza datę zakończenia sprzedaży samochodów spalinowych.

GetResponse wspiera działania FPPE

Green Car Magazine nr 10

Gdynia prekursorką mobilnych ładowarek

Baterie ze stałym elektrolitem dodatkowo zwiększą korzyści płynące z pojazdów elektrycznych dla klimatu.

Już 320 europejskich miast z ograniczonym dostępem dla wysokoemisyjnych aut
![[RAPORT] Jak e-handel zanieczyszcza nasze miasta. Analiza 90 firm kurierskich z całego świata.](https://fppe.pl/wp-content/uploads/2022/07/CMC_raport_ostatnia_mila-768x274.webp)
[RAPORT] Jak e-handel zanieczyszcza nasze miasta. Analiza 90 firm kurierskich z całego świata.
![[APEL] Odkładana kwestia bezpieczeństwa na drogach](https://fppe.pl/wp-content/uploads/2022/07/Apel_o_bezpieczen?stwo_filtry_DPF-1.webp)
[APEL] Odkładana kwestia bezpieczeństwa na drogach
![[APEL] Zaniedbana kwestia bezpieczeństwa na drogach](https://fppe.pl/wp-content/uploads/2023/09/Kopia-Banner-Jacek-raport-97-768x274.webp)
[APEL] Zaniedbana kwestia bezpieczeństwa na drogach
![[RELACJA] CharIN EUROPE Conference w Zielonej Górze](https://fppe.pl/wp-content/uploads/2022/07/charin_testival_europe_2022-1-768x274.webp)
[RELACJA] CharIN EUROPE Conference w Zielonej Górze

Rada UE potwierdza ? w 2035 Europa kończy z samochodami spalinowymi

Czyste powietrze i transport w Twoim mieście ? warsztaty dla organizacji pozarządowych

Gdzie podział się olej słonecznikowy ze sklepowych półek?

Parlament zagłosował za zakończeniem ery silników spalinowych w motoryzacji. Co to oznacza?

Apel polskiego biznesu w sprawie odejścia od silników spalinowych.

Wyższe poziomy emisji CO2 z samochodów mają kluczowe znaczenie dla niezależności energetycznej i ochrony środowiska

Inwestycje w gaz to cementowanie zależności energetycznej Europy
![[RAPORT] Stare diesle trują stolicę. Wspólny raport TRUE Initative i m.st. Warszawy pt. ?Ocena rzeczywistej emisyjności pojazdów w Warszawie?.](https://fppe.pl/wp-content/uploads/2022/07/raport-TRUE-Initative-i-m.st_.-Warszawy-768x274.webp)
[RAPORT] Stare diesle trują stolicę. Wspólny raport TRUE Initative i m.st. Warszawy pt. ?Ocena rzeczywistej emisyjności pojazdów w Warszawie?.

Zapraszamy na Forum innowacyjnego Transportu o infrastrukturze ładowania w miastach

Producenci samochodów i duże firmy z Europy apelują o przyjęcie regulacji zakładającej zerową emisję dla wszystkich nowych samochodów osobowych i dostawczych od 2035r.

Pojazdy elektryczne już dzisiaj pozwalają zaoszczędzić 1,5 miliona baryłek ropy dziennie.

Komisja ENVI poparła cel zakończenia sprzedaży samochodów spalinowych do 2035r. Teraz czas na cały Parlament Europejski.

Sejmowa podkomisja ds. elektromobilności ? transport publiczny w miastach

Publiczne stacje ładowania nie staną na drodze bardziej ambitnym celom UE w zakresie pojazdów elektrycznych

Elektryczne samochody dostawcze tańsze niż diesle

Biopaliwa zagrażają bezpieczeństwu żywnościowemu

Green Car Magazine – publikujemy nowy numer!

Europejski apel o zaprzestanie importu rosyjskiej ropy i gazu w celu powstrzymania finansowania wojny przeciwko Ukrainie.

Apelujemy do polskiego rządu o zaprzestanie importu węgla, gazu i ropy z Federacji Rosyjskiej
![[RANKING] Czysty transport w polskich miastach? Mamy wiele do zrobienia.](https://fppe.pl/wp-content/uploads/2022/02/Rankig-czyste-miasta31-768x274.png)
[RANKING] Czysty transport w polskich miastach? Mamy wiele do zrobienia.

Nalepki na pojazdy w strefach czystego transportu ? wraz z PIRE przedstawiamy uwagi do projektu rozporządzenia MKiŚ.

Autobusy wodorowe zbyt drogie dla francuskiego miasta Montpellier

Ostatni numer Green Car Magazine w 2021 roku już dostępny!

E-mobilność – szansa na dalszy rozwój współpracy gospodarczej Polski i Niemiec

Nowelizacja ustawy o elektromobilności poniżej oczekiwań. Ocena zmian

Nowelizacja ustawy o elektromobilności ? kalendarium prac

Mniej samochodów na drogach może zwiększyć świąteczną sprzedaż

Nowelizacja ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych ? dlaczego warto przyjąć poprawki Senatu.

Dołączamy do międzynarodowej inicjatywy Drive to Zero na rzecz rozwoju zeroemisyjnego transportu.

Bez ambitnych celów dla producentów samochodów boom na samochody elektryczne wyhamuje.

Perspektywy elektryfikacji samochodowego transportu ciężarowego – debata

Nowelizacja na zakręcie. Jak wygląda nowelizacja ustawy o elektromobilności po pracach w Sejmie

Projekt nowelizacji ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych trafił do Sejmu

Czas porozmawiać o zwiększeniu redukcji CO2 dla samochodów ciężarowych. Producenci są już na to gotowi.

Główne kwestie problemowe raportu Warsaw Enterprise Institute EV

Testy drogowe wykazują taką samą szkodliwość dla klimatu ciężarówek na gaz i z silnikami Diesla

Uwagi do Krajowego Planu Ochrony Powietrza

Autobusy elektryczne coraz bardziej konkurencyjne względem pojazdów spalinowych

Apelujemy o przywrócenie propozycji zmian dotyczących stref czystego transportu.

UE przyjęła nowy pakiet klimatyczny – samochody elektryczne będą dostępne dla wszystkich

Zaskakujące zmiany w projekcie nowelizacji ustawy o elektromobilności

Rusza program dopłat do zakupu pojazdów elektrycznych!

Apel do prezydenta Trzaskowskiego i społeczna mapa stref czystego transportu w Warszawie.

Perspektywy elektryfikacji największych koncernów samochodowych w Europie

Samochody elektryczne, według prognoz ekspertów, będą tańsze od spalinowych do 2027 roku.

Jak transport publiczny powinien działać w trakcie i po Covid-19

FPPE i Polskie Stowarzyszenie Rowerowe będą wspólnie promować rowery elektryczne.

Kolejny numer Green Car Magazine już dostępny

Zielone miasta, czyste powietrze i czysta mobilność – takich zmian w miastach oczekują mieszkanki i mieszkańcy

Czas wyznaczyć datę końcową sprzedaży nowych samochodów osobowych z silnikami spalinowymi

Ważne konsultacje na ostatnią chwilę ? głos NGO o zielonej mobilności w polskim KPO

Jeden krok naprzód i dwa kroki wstecz ? projekt nowelizacji ustawy o elektromobilności

Jaka strategia dla wodoru w transporcie?

Kolejna faza trudnych konsultacji w sprawie nowelizacji ustawy o elektromobilności

Green Car Magazine nr 6

Piąty numer Green Car Magazine

Rozmowa z Michałem Kurtyką, ministrem klimatu i środowiska

Zapraszamy na elektryzujące letnie czytanie z Green Car Magazine

Trzecie wydanie Green Car Magazine

Green Car Magazine numer 2

Green Car Magazine ? premiera nowego magazynu
Blok z video 16:9
Pięć wieków później zaczął być używany przemyśle elektronicznym, pozostając praktycznie niezmienionym. Spopularyzował się w latach 60. XX w. wraz z publikacją arkuszy Letrasetu, zawierających fragmenty Lorem Ipsum, a ostatnio z zawierającym różne wersje Lorem Ipsum oprogramowaniem przeznaczonym do realizacji druków na komputerach osobistych, jak Aldus PageMaker
dowiedz się więcejHeading
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Dignissimos nobis incidunt, officiis cum quis porro provident ipsum sequi, neque animi consequuntur. Quasi fuga amet architecto eaque dolor facilis ducimus laborum.
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Dignissimos nobis incidunt, officiis cum quis porro provident ipsum sequi, neque animi consequuntur. Quasi fuga amet architecto eaque dolor facilis ducimus laborum.
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Dignissimos nobis incidunt, officiis cum quis porro provident ipsum sequi, neque animi consequuntur. Quasi fuga amet architecto eaque dolor facilis ducimus laborum.
Blok z formularzem
Został po raz pierwszy użyty w XV w. przez nieznanego drukarza
do wypełnienia tekstem próbnej książki.